اختتامیه کنگره دخانیات و سلامت برگزار شد
اختتامیه کنگره دخانیات و سلامت برگزار شد
دکتر ولی علیپور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم اختتامیه کنگره دخانیات و سلامت گفت: در این نشست ۳ روزه ملی و بین المللی اثرات سوء دخانیات بر اقتصاد، سلامت و اجتماع بررسی و راهکارهای علمی با طرح مباحث تخصصی مطرح شد.
دکتر علیپور در بخش دیگری از سخنان خود از حضور متخصصان، پژوهشگران، نخبگان، اساتید، دانشجویان و کارکنان بهداشت و درمان در این گردهمایی علمی تشکر کرد و افزود: افتخار بزرگی برای بنده و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است که توانستیم میزبان کنگره دخانیات در هرمزگان باشیم.
بیانیه پایانی کنگره دخانیات و سلامت در سومین روز از برگزاری این کنگره قرائت شد.
نظر دهید