• 1402/07/09 - 12:21
  • - تعداد بازدید: 239
  • - تعداد بازدیدکننده: 205
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
نشست مشترک مجری کوهورت ، شهردار بندرکنگ و مدیر شبکه بهداشت بندرلنگه در مرکز کوهورت

نشست مشترک مجری کوهورت بندرکنگ ، شهردار و مدیر شبکه بهداشت بندرلنگه در جهت هم افزایی پژوهشی

در این نشست دکتر نجاتی زاده مجری محترم برنامه ریزیهای کوهورت برای نیم سال دوم اعلام نمودند

 

در نشست مشترک فی مابین دکتر نجاتی زاده مجری کوهورت ، مهندس علی خواه شهردار شهر بندرکنگ و دکتر سالمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه در محل کوهورت بندرکنگ برگزار گردید

 ابتدا توسط دکتر نجاتی زاده  گزارشی ازاقدامات صورت گرفته چندین ساله کوهورت و همچنین برنامه ریزی های لازم و هدفمند مرکز کوهورت برای نیم سال دوم اعلام گردید.

مقرر گردید اطلاع رسانی هدفمند نتایج تحقیقات انجام گرفته به سیاستگزاران سلامت شهرستان با برنامه ریزی مناسب اطلاع رسانی گردد. همچنین با مشارکت و همکاری شهرداری شهر بندرکنگ و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه ساخت و تجهیز آزمایشگاه جدید آغاز گردد.  

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبارمهم
  • کد خبر : 5437
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید