• 1401/12/07 - 10:25
  • - تعداد بازدید: 265
  • - تعداد بازدیدکننده: 224
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
اختتامیه کنگره دخانیات و سلامت برگزار شد

اختتامیه کنگره دخانیات و سلامت برگزار شد

دکتر ولی علیپور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم اختتامیه کنگره دخانیات و سلامت گفت: در این نشست ۳ روزه ملی و بین المللی اثرات سوء دخانیات بر اقتصاد، سلامت و اجتماع بررسی و راهکارهای علمی با طرح مباحث تخصصی مطرح شد.

 

دکتر علیپور در بخش دیگری از سخنان خود از حضور متخصصان، پژوهشگران، نخبگان، اساتید، دانشجویان و کارکنان بهداشت و درمان در این گردهمایی علمی تشکر کرد و افزود: افتخار بزرگی برای بنده و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است که توانستیم میزبان کنگره دخانیات در هرمزگان باشیم.

بیانیه پایانی کنگره دخانیات و سلامت در سومین روز از برگزاری این کنگره قرائت شد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبارمهم
  • کد خبر : 1463
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید